7 Ocak 2014 Salı

7 Hazirandi yazdigimda..2013sicak haziran gunu...

Ya yok biz aynı sudan içmemişiz aynı havadan solumamışız orası kesin! Hala mesajı alamamış! Sanki beni marjinaller faizciler ajanlar sokağa dökmüş!!!! Zihniyete bak! Yürüyüş kıyafetimle, babetlerimle koşa koşa cuma akşamı çıktıysam sokağa bir ağaçtan çıkmadım, "odun" yüzünden çıktım sokağa!!! Demokratik haklarımı geri almak için çıktım! Senden ve söylemlerinden sıkıldım diye çıktım! Ne yapacağıma ne edeceğime ne içeceğime ne giyeceğime karışmaya başladığın için çıktım! Reyhanlı'da ölen sadece konuştuğum iyi günler dediğim hiç tanımadığım ana baba kuzusu yurdum insanı olan ve ölen o parkomat görevlileri için çıktım ! Polise hiçbir saygısızlık yapmadığım küfür etmediğim taş atmadığım halde şahsen yediğim onlarca biber gazı için ikinci gün de çıktım mesela sokağa! Tanımadığım o kırmızılı kızı üzdün diye kırdın diye ıslattın gazladın diye çıktım mesela! Atam'a karşı tahammülsüzlüğün için çıktım sokağa! 3. Gün fatih'in çanak sorularına verdiğin yanıtlar için Kadıköy'ü beğenmediğin için, babama, eşime dostuma alkolik dediğin için çıktım sokağa! Beni kimse değil, akp değil, yandaşın değil "sen" çıkardın sokağa!!!! O zaman sen marjinalsin, provakatörsün; beni sokağa sen çıkardın! Sokağa vatandaşı döken, ortalık karıştıranlar provake ediyor ya! Hiçbir örgüte siyasi kuruluşa üye değilim ben! Hep kendi adıma konuştum! Gazı yiye yiye, bir ertesi gün bir daha çıktım inadina! Biz demedim hiç! Ben vatandaşım, halkım ben, çıktım, genelde kimse ile karşılaşmasam tektim hatta ciktigimda sokaga!!!! Yemeğimi masada yarım bıraktım, masadan gözlerim dolu dolu kalktım! Kimse beni gazlamadı sen beni çıkardın sokağa! Ayrıca ben koyun muyum biri bana emir versin, beni sürüklesin, sokaklara salsın!!!!!! Biraz sağduyulu olalım, aklıselim olalım mesela! Gücümü diğer %50'den, damarlarımdaki asil kandan almış olabilir miyim mesela???? 

Hiç yorum yok: